En tårta för syns skull.

I veckan, närmare bestämt i onsdags, fick jag besök av tidningen här hemma och då behövdes så klart en tårta att visa upp, så att de hade något att fota ;)
Det passade fint med en somrig tårta tyckte jag (även om vädret inte alls lever upp till årstiden) med blommor, bin, myror, nyckelpigor och en flicka med en glass i handen.
Jag valde att ha i jordgubbsmousse och chokladsmörkräm runtom, under sockerpastan förstås.
Fotografen gillade att fota den och grannarna och sambons föräldrar gillade nog att smaka den.


Utöver denna gjorde jag även två olika sorters makroner
(som jag dessvärre inte var helt nöjd med) och två sorters vetelängder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0